Mango a transformat magazinul din București Mall în megastore

Mango a transformat magazinul din București Mall în megastore
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 2 nov 2016

Retailerul spaniol de fashion Mango, prezent în România în franciză, a transformat magazinul din București Mall (Vitan) într-un megastore cu o suprafață de peste 1.200 metri pătrați, care va cuprinde toate colecțiile, inclusiv pentru bărbați și copii, potrivit unui anunț al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Anterior, Mango deținea în București Mall un magazin care cuprindea doar colecțile pentru femei. 

Potrivit datelor de pe siteul companiei, Mango deține în România 9 magazine Mango Woman și un Mango Man, dintre care șapte în București și câte unul în Constanța, Timișoara și Cluj.

Franciza Mango în România este deținută de compania Solmar Trading, care mai deține și franciza pentru brandurile Desigual și Parfois.

Brandul Mango este prezent în peste 107 țări cu 2.700 de magazine.

viewscnt
Afla mai multe despre
mango
cocor
magazin
renunțare