Tranzacție - Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. Este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consum

Tranzacție - Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. Este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consum
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 iul 2023

Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”A fost o tranzacție de active, fond de marfă, personal, nu a fost o preluare a firmei, deaorece ar fi fost mai complicat. Exit-ul a fost determinat de realitatea din piața de bunuri de larg consum, rețele mari cu capacitate de finanțare pe măsură se extind rapid în urbanul mic și rural.

EXCLUSIV Fostul bancher de top Dominic Bruynseels și-a vândut magazinele din Oradea, închiriate de Mega Image, familiei Iepure și medicilor Cristian Pop și Daniel Angelescu CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fostul bancher de top Dominic Bruynseels și-a vândut magazinele din Oradea, închiriate de Mega Image, familiei Iepure și medicilor Cristian Pop și Daniel Angelescu

Dacă până în urmă cu câțiva ani era ușor să te poziționezi ca prețuri între Profi, cu prețuri economy și Mega Image, cu prețuri premium, acum acest lucru a devenit tot mai dificil. Iar pe lângă Profi și Mega, apar în rural și magazinele Penny”, spune Ion Șoloman, citat de revista-piata.ro

Fostul proprietar al rețelei Best Market afirmă că s-a axat pe business-ul cu încălțămine și vinde prin magazinul online kalapod.net, un business cu potențial mai mare decât în industria bunurilor de larg consum.

EXCLUSIV Casa de Comerț Unirea, relansată după eșec, discută deschiderea de magazine în spații ale Poștei Române. Plan de extindere națională, inclusiv în franciză CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Casa de Comerț Unirea, relansată după eșec, discută deschiderea de magazine în spații ale Poștei Române. Plan de extindere națională, inclusiv în franciză

Ion Șoloman este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consum. În 2010, acesta a vândut rețeaua de supermarketuri Ethos din București, unul dintre cei mai importanți retaileri locali ai momentului, cu o cifră de afaceri ce a atins un maxim de 33 milioane de euro în anul 2008, dar care afost la un pas de a sfârși în faliment, din cauza unor probleme legate de fluxul de numerar.

Annabella deține o rețea de 100 spații de retail, din care cele mai multe în Vâlcea, dar și 4 în Olt și 17 în Argeș, rețea prin care a dezvoltat în 2022 o cifră de afaceri de 96 milioane de euro.

EXCLUSIV Simigeria Matei angajează din Nepal. \ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Simigeria Matei angajează din Nepal. "Sunt foarte disciplinați și mulțumiți. Nu fumează, nu consumă alcool, ba au început să vorbească și română."

Achiziția celor 11 magazine Best Market din județul Dâmbovița bifează strategia de expansiune concentrică a rețelei, dar si cinci spatii comerciale în orașe – 2 în Târgoviște și câte unul în Răcari, Moreni și Titu – precum și șase spații comerciale amplasate în rural.

În 2022, Annabella a depășit 97 de milioane de euro cifră de afaceri. Lanțul reprezintă unul dintre principalii angajatori din județul Vâlcea, asigurând peste 1.200 de locuri de muncă.

viewscnt
Afla mai multe despre
annabella
retail