Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a numit un nou director executiv, pe Florinel Chiș, cu o experiență de peste 14 ani în ecommerce, obiectivul său declarat fiind creșterea numărului de magazine online partenere la 500, până la finalul acestui an.
„Comerțul online este într-o etapă de dezvoltare puternică și sunt convins că va deveni rapid o destinație uzuală pentru majoritatea clienților români. (...) ecommerce-ul este cel mai eficient și sigur mod de a face comerț modern, în beneficiul consumatorilor”, a declarat Florinel Chiș, citat de news.ro.
Acțiunile asociației pe care o conduce se vor concentra pe trei direcții: susținerea magazinelor online și recunoașterea serviciilor de calitate oferite de acestea, radiografierea constantă a tendințelor din comerțul online și analiza comportamentului de consum al clienților români.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În activitatea sa, Florinel Chiș este susținut de noul Consiliu Director al Asociației format din Mihai Pătrașcu (CEO evoMAG), Marian Alecsiu (co-fondator F64), Gabriel Vasile (site manager SevenSins.ro), Tudor Manea (general manager eMAG România). Marius Ghenea va rămâne președintele ARMO.
Florinel Chiș este specialist în ecommerce și antreprenor cu peste 14 ani de experiență în domeniu. Și-a început cariera, în timpul liceului, în 2002, ca programator.
Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici.