Un antreprenor cu peste 14 ani de experiență în domeniu este noul director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online

Un antreprenor cu peste 14 ani de experiență în domeniu este noul director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 aug 2016

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a numit un nou director executiv, pe Florinel Chiș, cu o experiență de peste 14 ani în ecommerce, obiectivul său declarat fiind creșterea numărului de magazine online partenere la 500, până la finalul acestui an.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

„Comerțul online este într-o etapă de dezvoltare puternică și sunt convins că va deveni rapid o destinație uzuală pentru majoritatea clienților români. (...) ecommerce-ul este cel mai eficient și sigur mod de a face comerț modern, în beneficiul consumatorilor”, a declarat Florinel Chiș, citat de news.ro.

Acțiunile asociației pe care o conduce se vor concentra pe trei direcții: susținerea magazinelor online și recunoașterea serviciilor de calitate oferite de acestea, radiografierea constantă a tendințelor din comerțul online și analiza comportamentului de consum al clienților români.

Amenzi triplate marilor magazine pentru vânzarea alimentelor expirate – proiect CITEȘTE ȘI Amenzi triplate marilor magazine pentru vânzarea alimentelor expirate – proiect

În activitatea sa, Florinel Chiș este susținut de noul Consiliu Director al Asociației format din Mihai Pătrașcu (CEO evoMAG), Marian Alecsiu (co-fondator F64), Gabriel Vasile (site manager SevenSins.ro), Tudor Manea (‎general manager eMAG România). Marius Ghenea va rămâne președintele ARMO.

Florinel Chiș este specialist în ecommerce și antreprenor cu peste 14 ani de experiență în domeniu. Și-a început cariera, în timpul liceului, în 2002, ca programator.

Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine online
director
florinel