Unicornul Klarna intră în România cu aplicația de cumpărături în rate fără dobândă

Unicornul Klarna intră în România cu aplicația de cumpărături în rate fără dobândă
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 iun 2023

Furnizorul suedez de plăți și soluții de retail banking Klarna, care oferă cumpărătorilor opțiunea de a plăti la o dată ulterioară achizițiile online, și-a lansat operațiunile în România.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Începând de azi, utilizatorii românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicația mobilă Klarna. Printre brandurile deja disponibile prin aplicație se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să fie lansate în lunile următoare.

Tranzacție: Compania bulgară euShipments preia firma românească Helpship CITEȘTE ȘI Tranzacție: Compania bulgară euShipments preia firma românească Helpship

“Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât și clienților lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta și până la a deține, oferim mai mult decât este de așteptat de la un serviciu de plată și facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noștri. Mai presus de toate, soluția „Pay in 3” este prima cărămidă din fundația pe care o punem în România - o fundație pe care sperăm să construim relații puternice și de lungă durată cu noii comercianții parteneri, în timp ce le oferim o experiență excelentă clienților noștri”, spune Sebastian Siemiatkowski, CEO și cofondator Klarna.

Fondată în 2005 de Sebastian Siemiatkowski, Niklas Adalberth și Victor Jacobsson, Klarna oferă cumpărătorilor posibilitatea să plătească achizițiile făcute online la o dată ulterioară, inclusiv în rate, pe principiul “cumperi acum și plătești mai târziu”, precum și servicii de retail banking.

Fintech-ul suedez a intrat pe piața românească de e-comerț în 2021, printr-un serviciu de comparare a produselor adresat companiilor.

Compania are parteneriate cu 500.000 de comercianți, printre care H&M, Adidas, IKEA, Nike, AliExpress, Sephora, Spotify, Lufthansa și KLM, fiind activă în 22 țări.

În iulie anul trecut, Klarna a atras o investiție de 800 milioane de dolari pentru extinderea afacerii, la o evaluare post-investiție de 6,7 miliarde de dolari, mult sub evaluarea de aproape 46 miliarde de dolari obținută la runda precedentă de finanțare.

Noile fonduri au fost atrase de la investitori existenți, printre care Sequoia, fondatorii companiei, Bestseller, Silver Lake și Commonwealth Bank of Australia, precum și de la investitori noi, inclusiv de la Mubadala Investment Company, fondul suveran al Emiratelor Arabe Unite, cu active de 284 de miliarde de dolari, și Canada Pension Plan Investment Board (CPP Investments), care gestionează active de peste 539 miliarde de dolari canadieni.

Printre investitorii Klarna se mai numără Visa, Dragoneer Investment Group, Ant Group, precum și rapperii americani Snoop Dogg și A$AP Rocky.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
klarna
runda finantare
cel mai valoros startup european
fintech european
cumperi acum platesti mai tarziu
snoop dogg