Vânzările Coca-Cola HBC în România au crescut pentru al șaselea trimestru consecutiv, în perioada aprilie-iulie, susținute de evoluții pozitive pe toate segmentele, în timp ce avansul după prima jumătate a anului a depășit 10%, se arată în raportul financiar al grupului.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Alături de Nigeria și Serbia, România a avut cea mai mare contribuție la evoluția grupului pe piețele emergente, segment ce include 12 țări și care a avansat cu 0,5% în primul semestru, la 523,3 milioane de navete.
"Vânzările de navete pe segmentul piețelor emergente au crescut cu 0,5%. Performanțele bune din Nigeria, România și Serbia, precum și creșterile înregistrate pe segmentele băuturilor răcoritoare carbogazoase și al energizantelor au anulat declinul din Rusia, unde evoluția a fost afectată de condițiile de piață adverse", potrivit raportului.
Al doilea mare îmbuteliator de băuturi Coca-Cola la nivel mondial a consemnat un profit operațional la șase luni de 83,6 milioane de euro în regiunile emergente, în urcare cu 2% raportat la perioada similară a anului trecut, însă veniturile din vânzări au scăzut cu 4,4%, la 1,32 miliarde de euro, afectate de fluctuațiile cursului valutar.
La nivelul grupului, profitul operațional al Coca-Cola HBC a crescut cu aproape 11%, de la 199,1 milioane euro la 220,6 milioane de euro. Veniturile din vânzări au scăzut cu 3,4%, la 3,03 miliarde de euro, de asemenea afectate de variațiile de schimb valutar.
Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România, la Ploiești, Timișoara și Vatra Dornei, precum și o rețea de 14 centre de distribuție.
La mijlocul lunii iulie, Coca-Cola HBC România a anunțat că și-a extins oferta de produse energizante, distribuind pe piața locală și Monster Energy, pe lângă marca Burn pe care o avea deja în portofoliu.