Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină - cele mai enervante comportamente ale turiștilor, spuse chiar de hotelieri

Turism   
Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină - cele mai enervante comportamente ale turiștilor, spuse chiar de hotelieri

De regulă, hotelurile își doresc ca oaspeții lor să se simtă ca acasă. Dar unii merg prea departe, scrie publicația greacă Money Review.

Conform unui sondaj realizat de Hotels.com, cel mai nepotrivit lucru pe care îl fac oaspeții hotelurilor este să meargă desculți în zonele publice. 94% dintre respondenți au spus că acesta este un comportament nepotrivit.

Urmărește-ne și pe Google News
Inflația din Germania a scăzut în mod neașteptat CITEȘTE ȘI Inflația din Germania a scăzut în mod neașteptat

Pe locul al doilea s-au clasat cei care coboară în holul hotelului în halat de baie, 92% dintre respondenți descriind acest comportament ca fiind rău, scrie Hotnews.ro.

Urmează manifestările de afecțiune în piscină, 86% dintre respondenți condamnându-le.

Unele hoteluri încearcă să gestioneze aceste comportamente discret, în loc să facă o remarcă severă.

„Cred că clienții vor urma exemplul dacă dumneavoastră și personalul dumneavoastră sunteți respectuoși și atenți”, a declarat pentru CNBC Reem Arbid, cofondatoare a The Blue Door Kitchen & Inn.

O altă problemă frecventă pentru hoteluri este atunci când oaspeții vorbesc tare la telefon. Personalul le poate cere politicos să continue apelul în altă parte, dar „reacția pe care o primim nu este întotdeauna pozitivă”, explică ea.

O modalitate prin care personalul încearcă să-i încurajeze pe oaspeți să fie mai atenți este să vorbească pe un ton mai discret.

Într-o manieră la fel de discretă, multe hoteluri încearcă să gestioneze alte forme de comportament inadecvat.

„Într-un hotel de lux, a te prezenta în pijamale sau fără încălțăminte în zonele publice poate fi considerat lipsit de respect”, spune Ariel Barrionuevo, directorul general al La Coralina Island House din Panama.

Final: Ordonanța de urgență cu sporurile din aparatul bugetar a apărut în Monitorul Oficial CITEȘTE ȘI Final: Ordonanța de urgență cu sporurile din aparatul bugetar a apărut în Monitorul Oficial

De aceea, unele hoteluri oferă câteva îndrumări generale privind buna conduită într-un e-mail înainte de sosire sau în timpul procesului de check-in.

Unele hoteluri adoptă o abordare mai modernă a vieții de lux.

„Fie că este vorba de pijamale la micul dejun, căței în paturi sau copii care se aruncă în piscină stropindu-i pe cei din jur – le primim cu brațele deschise pe toate”, spune Sam Jagger, directorul general al The Maybourne Beverly Hills.

Mary D’Argenis-Fernandez, fondatoarea companiei de training în domeniul ospitalității MDA Hospitality Solutions, a declarat că codurile vestimentare stricte nu mai sunt la fel de comune ca înainte. Pentru ea, comportamentul neadecvat – cum ar fi să te cerți cu personalul sau cu alți oaspeți – este o problemă mai mare, spune ea.

„Aceste situații, care sunt uneori inacceptabile, sunt de cea mai mare îngrijorare pentru cei care lucrează în industrie”, spune el, menționând că membrii personalului sunt adesea instruiți să dezescaladeze astfel de situații prin mutarea discuțiilori într-un spațiu privat.

O altă problemă, deosebit de răspândită în lunile de vară, este atunci când oaspeții hotelului țin șezlongurile de la piscină cu prosoapele, fără a le folosi ore întregi. Aproximativ 6 din 10 respondenți au declarat că nu-i aprobă pe călătorii care fac acest lucru, ceea ce a determinat unele hoteluri să elimine din fașă acest comportament.

Marriott’s Maui Ocean Club – Lahaina & Napili Towers permite oaspeților să rezerve un singur scaun suplimentar. Iar St. George Beach Hotel & Spa Resort din Cipru le oferă oaspeților săi acces exclusiv la un anumit șezlong pe durata sejurului lor.

viewscnt
Afla mai multe despre
turisti
piscina
hotel