Mega Image a lansat conceptul GUSTO, cu mâncare gata pregătită.
Este prezentat drept cel mai fresh corner din Shop&Go.

Include combiații pentru mese rapide: pizza cu blat din maia și sos de roșii italienești, hot-dog, sendvișuri, toast sau lipie, patiserie dulce sau sărată.
Oferta vine și cu băuturi: cafeaua casei sau sucuri răcoritoare, limonadă sau frappe.
Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care în România deține brandul Mega Image, a anunțat la începutul anului că va investi 1 miliard euro în SUA, în următorii patru ani, dar că va și extinde mărcile proprii inclusiv în magazinele din Europa.
"Ridicăm ștacheta semnificativ asupra ambițiilor noastre și intenționăm să atingem o penetrare a mărcii proprii de aproximativ 45% în întreaga companie, până în 2028.
În SUA, ne întoarcem la o creștere organică a magazinelor, accelerând brandurile Food Lion și Hannaford.

În Europa, captăm noi oportunități de creștere în Europa Centrală și de Sud-Est, cu deschideri de magazine și cu achizitii precum Profi în România", a transmis retailerul.
În paralel, aceleași produse vor fi introduse în alte magazine ale grupului, respectiv Albert (Cehia), Alfa Beta (Grecia) și Maxi (Serbia).

Ca exemplu sunt indicate mărcile Nature’s Promise, cafeaua și ceaiul Perla, ciocolata Delicata și Gustona.

Tranzacția prin care grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține și brandul Mega Image, preia rețeaua de magazine Profi a fost finalizată acum.
După achiziția Profi, Mega Image ar urma să devină și cel mai mare retailer local după numărul de magazine deținute, cu peste 2.600 de magazine.