Ora de iarnă a adus mai multe accidente auto, în principal în zi de luni. Firmele de service se luptă pentru clienți

Ora de iarnă a adus mai multe accidente auto, în principal în zi de luni. Firmele de service se luptă pentru clienți
scris 9 ian 2017

Trecerea la ora de iarnă, cu venirea mai rapidă a întunericului și scăderea vizibilității șoferilor, a crescut cu aproape 30% la nivel global, conform datelor centralizate ale mai multor institute europene pentru securitate rutieră, numărul accidentelor auto ușoare în timpul orelor de vârf de seară, șoferii din întreaga lume fiind sfătuiți să asigure buna funcționare a mașinii, cu faruri în bună stare de funcționare și cu un parbriz curat.

Mai mult, daunele din accidente auto deschise iarna sunt în medie cu 15% mai mari, ceea ce indică o severitate mai accentuată a incidentelor din cauza condițiilor meteo nefavorabile, iar numărul răsturnărilor și al derapărilor este asemănător cu cel din toate celelalte trei anotimpuri la un loc, conform analizei asigurătorilor din România.

Accidentele auto sunt mai grave iarna din cauze precum îngustarea căilor de rulare după ninsori abundente, vizibilitatea redusă și carosabilul alunecos. Din acest motiv, avariile rezultate în urma derapărilor sau răsturnărilor sunt mai numeroase iarna decât în restul anotimpurilor.

Poate ciudat, cele mai multe accidente sunt în zilele de luni, când apar cu 27% mai multe evenimente decât media săptămânii.

În schimb, în zilele de sâmbătă sunt cele mai puține avarii, cu 39% sub media săptămânii.

Situația este una profitabilă pentru firmele din industria auto, multe dintre acestea văzându-și afacerile cum înfloresc în această perioadă în care șoferii neatenți le trec spășiți pragul pentru a-și înlocui diferite piese. Dar nu toate firmele reușesc să atragă un număr mare de clienți pentru simplul motiv că nu știu ce anume au de făcut exact în acest sens.

Foarte puține dintre firme știu exact cum ar trebui să și procedeze. Iar și mai puține știu că există deja un instrument online care, în funcție de răspunsurile dintr-un chestionar, indică unui firme, printr-un raport detaliat, exact ce anume trebuie să facă pentru a atrage clienți.

Generația milenialilor pune piciorul în prag și nu mai acceptă să intre în toate hotelurile. Soluția pentru hotelieri de a-i face să le treacă pragul CITEȘTE ȘI Generația milenialilor pune piciorul în prag și nu mai acceptă să intre în toate hotelurile. Soluția pentru hotelieri de a-i face să le treacă pragul

Practic, o astfel de situație poate fi evitată astăzi printr-o metodă inovatoare, și anume un instrument online care indică unei firme în doar câteva minute exact locul pe care se află și, mai mult, unde anume și cum trebuie să mai lucreze concret pentru a crește.

Un chestionar detaliat care bifează toate aspectele unui business, de la dimensiunea companiei, industrie, caracteristicile afacerii, trecând prin provocările specifice mediului de afaceri, până la modul de lucru și de comunicare, soluțiile tehnice utilizate sau  nivelul de mobilitate.

Una dintre cele mai mari companii de piese auto a apelat la acest instrument

La Ready Business Score, dezvoltat de Vodafone România, a apelat și compania Pilkington, parte a unuia dintre liderii mondiali în producția de sticlă pentru construcții și industria auto.

Firma a făcut testul online Ready Business Score pus la dispoziție de Vodafone și a înțeles mai concret nevoile sale de business și cum poate lua cele mai bune decizii pentru viitor.

Toată comunicarea noastră internă se bazează pe infrastructura rețelei de date VPN. Orice business se bazează pe nevoi și soluții concrete, de aceea am făcut testul Ready Business Score. M-a ajutat să înțeleg care sunt nevoile reale ale afacerii mele și să iau cele mai bune decizii pentru viitor.

Cu Vodafone ca partener de încredere, am eficientizat procesul de lucru, am redus cheltuielile operaționale și le oferim clienților transparență maximă”, afirmă Robert Burkhardt, Director General Pilkington Automotive Romania.

Peste 14.000 de medici români au plecat în Vest în ultimii 15 ani, mulți mai trag “cu ochiul” la colegi. Soluția prin care spitalele își pot păstra medicii și pacienții CITEȘTE ȘI Peste 14.000 de medici români au plecat în Vest în ultimii 15 ani, mulți mai trag “cu ochiul” la colegi. Soluția prin care spitalele își pot păstra medicii și pacienții

Ready Business Score  este un instrument online de analiză cu ajutorul căruia patronul sau managerul unei firme poate evalua punctele forte și slăbiciunile afacerii, precum și gradul de adaptare la noua eră digitală și eficiența afacerii din acest punct de vedere.

Practic, cu Ready Business Score, managerii de companii pot evalua cât de pregătită este afacerea lor pentru viitor din punct de vedere al infrastructurii si soluțiilor de comunicare utilizate.

Platfoma ready.vodafone.ro este accesibilă gratuit și presupune parcurgerea unui chestionar online, pentru completarea acestuia fiind necesare mai puțin de 15 minute.

Calculul scorului Ready Business Score ține cont de trei arii importante pentru orice afacere din perspectiva operatorului, respectiv agilitate operațională, conectarea angajaților și interacțiunea cu clienții.

La finalul analizei, utilizatorul platfomei ready.vodafone.ro primește un raport detaliat cu recomandări de soluții din cele trei arii menționate.

Platforma a fost lansată în octombrie 2016 și peste 3.000 de companii au completat deja chestionarul.

viewscnt
Afla mai multe despre
ready business
vodafone