Instagram pregătește mai multe funcții de monetizare pentru creatorii de conținut

Instagram pregătește mai multe funcții de monetizare pentru creatorii de conținut
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 28 apr 2021

Creatorii de conținut de pe Instagram vor avea la dispoziție mai multe instrumente oficiale prin care pot câștiga banii, pe cont propriu sau promovând serviciile și produsele brandurilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mark Zuckerberg în persoană a ținut să anunțe o serie de instrumente pe care Instagram le va lansa în viitor și care care vor putea fi folosite de creatorii de conținut pentru a-și crește veniturile.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Prima pe lista este o așa-zisă piață organizată de Instagram, în care își vor da întâlnire creatorii și brandurile. Aici, brandurile vor găsi și vor putea alege creatorii potriviți pentru răspândirea și promovarea mesajelor de marketing ori a produselor vândute.

Creatorii și brandurile făceau și până acum acest lucru, însă, legătura dintre cele două părți va putea fi în acest caz intermediată și controlată de Instagram.

Funcționalitate și momentul în care este anunțată această facilitate pare să indice faptul că Facebook o vede ca pe o contramăsură la schimbările aduse de Apple, care vor îngreuna colectarea datelor și targetarea utilizatorilor de iPhone și iPad.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

O altă noutate este “creator shop”, o funcție care le va permite creatorilor de conținut să vândă produse direct din pagina proprie de profil.

În fine, “affiliate marketplace” este un instrument clasic de marketing afiliat, prin care creatorii vor putea câștiga un procent din produsele pe care le promovează.

Șeful Facebook a omis să spună și când vor fi implementate noile funcții de monetizare ale Instagram.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
monetizare
facebook
mark zuckerberg