Aproape jumătate din timpul petrecut pe Facebook este alocat conținutului video

Aproape jumătate din timpul petrecut pe Facebook este alocat conținutului video
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 29 iul 2021

Utilizatorii Facebook petrec din ce în ce mai mult timp în cadrul rețelei sociale urmărind diverse filmări, aproape jumătate din timpul alocat de aceștia navigării pe Facebook aparținând acum conținutului video.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Șeful Facebook, Mark Zuckerberg, a spus în cadrul recentei conferințe cu investitorii că în aproape jumătate din timpul pe care îl petrec în cadrul platformei sociale oamenii se uită la video.

Zuckerberg a mai spus că, în ceea ce privește Instagram, cel mai important vector de creștere a engagementului a devenit Reels, clona de TikTok a gigantului american.

Facebook retrage de pe piață 4 milioane de căști de realitate virtuală CITEȘTE ȘI Facebook retrage de pe piață 4 milioane de căști de realitate virtuală

Șeful Facebook nu a oferit cifre concrete, limitându-se la aceste estimări relative.

În schimb, Zuckerberg spune că prin focus pe creatori și shopping, Facebook este pe cale să devină o companie de “metaverse” - un spațiu colectiv virtual, creat prin convergența lumii reale cu mediul virtual.

Comentariile lui Zuckerberg au venit după anunțarea rezultatelor financiare pentru ultimul trimestru, când Facebook a înregistrat venituri de peste 29 de miliarde de dolari, cu o creștere anuală de 56%.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
video