Instagram va afișa din ce în ce mai mult video

Instagram va afișa din ce în ce mai mult video
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 27 iul 2022

După modificarea algoritmului pentru prioritizarea conținutului video, Instagram s-a lovit de criticile multora dintre utilizatorii rețelei sociale. Șeful produsului le transmite, însă, acestora, nu doar că nu se va renunța la această strategie, ba chiar se va forța și mai mult aducerea filmărilor video în newsfeed-uri.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Instagram a primit ordin clar de la conducere - să pună accent mult mai mare pe video, pentru a concura mai bine cu TikTok. Asta este vizibil atât în noul design „full screen” care începe să fie afișat din ce în ce mai multor utilizatori, cât mai ales în fluxul de conținut afișat utilizatorilor, unde apar din ce în ce mai puține fotografii și din ce în ce mai multe filmări verticale (Reels).

Utilizatorii vechi ai platformei deținute de Meta, însă, nu sunt deloc fericiți. Aceștia au luat calea altor rețele sociale, precum Twitter și Reddit, pentru a se plânge de această schimbare. Printre ei se numără Kim Kardashian și Kylie Jenner.

Facebook va plăti creatorii de conținut care folosesc muzică licențiată CITEȘTE ȘI Facebook va plăti creatorii de conținut care folosesc muzică licențiată

În fața valului de critici, Adam Mosseri, șeful Instagram și subalternul direct al lui Mark Zuckerberg, a considerat potrivit să iasă cu un răspuns public, însă, nu este deloc răspunsul pe care-l așteptau utilizatorii.

Mosseri recunoaște că, în acest moment, feed-ul nu arată foarte bine, ca urmare a schimbării algoritmului de rankare și spune că există loc de îmbunătățiri, care vor fi realizate în viitorul apropiat.

Însă, tot Mosseri le răpește vechilor utilizatori Instagram și ultima speranță că există vreo posibilitate de a se reveni la modul de funcționare până acum. Acesta spune că accentul pe video va crește, pentru că acesta atrage mai multe share-uri, și că newsfeed-urile utilizatorilor vor conține și mai multe Reels-uri decât acum.

Rezistența de care Instagram se lovește ar putea crea un nou „incident WhatsApp”, care să ducă la migrarea utilizatorilor către alte platforme sociale. Instagram încearcă să se transforme în TikTok, neglijând restul utilizatorilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
meta
tiktok