Retailerul finlandez de modă și accesorii pentru casă Marimekko și-a extins vânzările online pe 16 piețe din Europa, inclusiv în România.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cele 16 piețe sunt Austria, Croația, Cehia, Estonia, Grecia, Ungaria, Irlanda, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Polonia, Portugalia, România, Slovacia și Slovenia. Marimekko.com comecializează colecțiile de modă, genți, accesorii și decorațiuni pentru casă.
"Dezvoltarea zonei digitale este parte a strategiei Marimekko. În unele dintre aceste țări, produsele noastre nu au fost vândute până acum", spune Kari Härkönen, Chief Digital Officer la Marimekko.
Compania și-a început extinderea internațională cu magazinul online în 2011 în SUA șia ajuns în prezent la 29 de piețe.
Brandul Marimekko a fost lansat în 1951 de designerul finlandez Armi Ratia și este renumit pentru culorile și imprimeurile originale, portofoliul său cuprinzând de la îmbrăcăminte și accesorii la tacâmuri pentru masă. Produsele sunt comercializate în aproximativ 40 de țări, iar anul trecut compania a înregistrat vânzări 186 de milioane de euro.
Marimekko deține și o rețea de 150 de magazine offline nordul Europei, SUA, Canada și țările din regiunea Asia-Pacific.