Flavours continuă extinderea rețelei de restaurante

Companii   
Flavours continuă extinderea rețelei de restaurante

Grupul Flavours a înregistrat a anul trecut o creștere a cifrei de afaceri de 21,7% față de anul precedent, depășind cu 5,7% estimările inițiale. De asemenea, profitul operațional s-a dublat.

Flavours a investit anul trecut peste 1 milion de euro în extinderea rețelei sale de restaurante în clădiri de birouri și instituții de învățământ. 

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Mega Image lansează un nou concept în Shop&Go CITEȘTE ȘI FOTO Mega Image lansează un nou concept în Shop&Go

În 2024, Flavours și-a extins echipa la 400 de angajați, cu 27% mai mult față de anul 2023.

În 2025, Flavours Group pune accentul pe optimizarea performanței rețelei de locații Stradale Lunch Society, pe extinderea segmentului Stradale Inside, dedicat companiilor, și dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, axat pe alimentația sănătoasă a copiilor, în cât mai multe instituții de învățământ.

De altfel, investițiile în dezvoltare au început încă din primul trimestru al anului în curs, odată cu deschiderea, în clădirea Europe House din București, a primului restaurant Stradale SnackAttack.

Pentru lansarea acestei locații, ce propune un nou concept asiatic, adaptat consumatorilor din zonele cu trafic intens și centrele comerciale, Flavours Group a alocat o investiție de 150.000 de euro.

FOTO Hesburger oprește și în România vânzarea meniului pentru copii, după 30 ani CITEȘTE ȘI FOTO Hesburger oprește și în România vânzarea meniului pentru copii, după 30 ani

Până la finalul anului, Flavours continuă expansiunea cu șapte noi proiecte, dintre care unul dedicat organizării de evenimente sub brandul Flavours, două noi locații Stradale SnackAttack, precum și alte două proiecte dedicate segmentului educațional din București și Cluj.

Tot în 2025, Stradale își extinde prezența în zona corporate cu două locații Stradale Inside, dezvoltate special pentru spațiile de birouri.

Planul strategic de extindere, alături de investițiile planificate, vor contribui la o creștere estimată de 25% a cifrei de afaceri pentru Flavours Group în 2025, comparativ cu anul 2024.

viewscnt
Afla mai multe despre
grupul flavours
restaurante