Clienții chinezi ai mărcii Nissan au fost impresionați de cel mai nou model electric al mărcii japoneze, dezvoltat împreună cu partenerii de la Donfeng. Noul N7 a înregistrat un volum foarte mare de comenzi în prima lună de lansare.
Nissan și Dongfeng au anunțat că sedanul N7, dezvoltat în China de cei doi parteneri, a înregistrat un volum foarte bun, 17.215 unități, în prima lună de vânzări. Dongfeng este compania care produce în baza unui contract mașinile Dacia Spring care sunt vândute în Europa.

Nissan a anunțat că are în plan pentru următorii doi ani două modele NEV destinate pieței din China, în cadrul strategiei sale „In China, for China”, dintr-un total de patru vehicule, două electrice și două PHEV. N7 este primul dintre acestea și va fi urmat de un SUV electric, dar și de un SUV și un sedan ambele cu motorizări hibrid cu încărcare la priză.
După cum explică Nissan, N7 se adresează familiilor tinere care pun preț nu doar pe propria plăcere, ci și pe timpul petrecut în familie. Este disponibil cu două tipuri de baterii, 58 kWh sau 73 kWh, și are o autonomie maximă de 635 km, în regim CLTC.

Tehnologiile oferite sunt la nivelul pretențiilor clienților chinezi, cu un sistem avansat de asistență a șoferului, numit Navigate on Autopilot, dezvoltat în comun cu o companie chineză de tehnologie, Momenta, specializată în conducerea autonomă.
Alte tehnologii inovatoare, cum sunt de exemplu scaunele fără presiune, cu un sistem de postură adaptivă bazat pe inteligență artificială, care ajustează scaunul în funcție de informațiile primite de la senzorii individuali, sunt și ele prezente pe versiunea de serie.
N7 este disponibil în trei versiuni - Max, Pro și Air, cu prețuri cuprinse între 119.900 și 149.900 yuani, adică aproximativ 17.000 și 21.000 USD.
Nissan spune că numărul mare de comenzi se datorează confortului ridicat, încrederii în marcă și prețului accesibil. Clienții sunt în marea lor majoritate familii sub 35 de ani, 70% fiind pentru prima dată clienții Nissan.

Partenerul Nissan, Dongfeng, o companie cu o experiență solidă pe piața chineză, a început transformarea rețelei de distrbuție și vânzări pentru a-și adapta condițiile oferite în showroom-uri, într-un context în care clienții chinezi sunt din ce în ce mai pretențioși.
Dongfeng a creat peste 100 de centre de distribuție dedicate mașinilor electrice și PHEV și peste 500 de centre de comenzi în toată China. O aplicație online a fost lansată pentru clienți, pentru programarea în service și pentru urmărirea intervențiilor în timp real.
Nissan speră că noul model N7, dar și următoarele trei modele pregătite pentru lansare, să consolideze poziția mărcii pe piața din China, care rămâne cea mai mare piață auto din lume, chiar dacă nu toate mărcile reușesc să se impună pe această piață.
