Toyota a modificat și planurile pentru luna martie, cu scăderi ale producției

Toyota a modificat și planurile pentru luna martie, cu scăderi ale producției
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 14 feb 2022

După mai multe luni de optimism în legătură cu criza semiconductorilor, Toyota se confurntă cu dificultăți prelungite în acest început de an și anunță o nouă tăiere a planurilor de producție, de data aceasta pentru luna martie, însă mizează în continuare pe o lună cu valori record.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

„Noi, la Toyota, am făcut în mod repetat ajustări ale planurilor de producție, din cauza crizei de componente care a rezultat din răspândirea Covid-19, care a cauzat inconveniente considerabile clienților noștri și altor părți implicate. Vrem să transmitem aprecierea noastră celor implicați pentru susținerea lor imensă în ajutorul dat pentru a ne menține producția”. Așa își începe Toyota mesajul prin care anunță noi schimbări de planuri în producția de autovehicule.

Pentru a treia lună din an, constructorul japonez și-a fixat o țintă de 950.000 de autovehicule, un volum record pentru această lună, dar mai mic decât planurile inițiale, după ce anterior își estimase că va fi o lună de recuperare a pierderilor anterioare, cu peste 1 milione de vehicule produse. Scăderea prognozată este de circa 100.000 de mașini, la nivel global, mașini ce nu vor mai fi produse din lipsă de componente. În aceste condiții, producția totală pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie va fi de 8,5 milioane de unități,

Cei de la Toyota spun că „vor continua să examineze situația și să se consulte cu toate companiile implicate”. Una dintre soluții este în continuare căutarea de alternative acolo unde este posibil pentru piesele lipsă.

Stellantis a depășit vânzările VW Group, în Europa, în 2021 CITEȘTE ȘI Stellantis a depășit vânzările VW Group, în Europa, în 2021

Suspendarea producției în martie va avea loc, conform noului plan, în două uzine din Japonia, pe trei linii de producție, pe care sunt fabricate modele Lexus, precum și modelele CH-R și Aqua de la Toyota. Suspendările sunt incomparabil mai mici decât cele care au intervenit până acum în 2021 și în ianuarie 2022. În ianuarie au fost oprite 12 uzine, cu 20 de linii de producție, iar în februarie, 6 uzine cu 7 linii, pentru mai multe zile.

Toyota a încheiat anul 2021 cu un volum de circa 10,6 milioane de autovehicule produse, confirmând poziția de lider global, cu peste 1 milion de vehicule în fața celor de la VW Group.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
oprire productie toyota
criza semiconductori