Cristian Pistol, directorul CNAIR, anunță că a semnat ultimul dintre contractele gestionate de CNAIR pentru construcția unei secțiuni a Autostrăzii Unirii (A8).
- ”Secțiunea Miercurea Nirajului – Sărățeni va fi construită în următoarele 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) de Asocierea româno-turcă Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS – Infravis SRL.

Practic, în acest moment, CNAIR implementează 4 contracte necesare construcției a 97 km din cei 216 km ai tronsonului montan de autostradă Târgu Mureș – Târgu Neamț (216 km), ecopolitic.ro
Urmărește-ne și pe Google News
Contractul în valoare de 2,98 miliarde de lei (fără TVA) este finanțat prin Programul Transport (PT).
- Lungimea acestui nou tronson de autostradă este de 23,4 km, din care aproximativ 1,07 km de tunel (2 tuneluri bidirecționale în lungime de 740m și 330m).
Contractul va include construcția a 36 de structuri inclusiv două ecoducte.
Tot CNAIR gestioneaza construcția podului peste Prut de la Ungheni, pentru care în luna aprilie a început etapa de execuție.
- Podul peste Prut de la Ungheni face parte din proiectul Autostrăzii A8 și va interconecta infrastructurile rutiere între România și Republica Moldova.
Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).
CNAIR gestionează și construcția A7 (Ploiești – Pașcani) care prevede inclusiv interconectarea cu A8 printr-un nod rutier de tip turbion construit în zona localității Pașcani”, spune Cristian Pistol.