Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, furnizorul de electricitate cu cea mai avantajoasă ofertă pentru populație, lider în topul capitalizării emitenților listați la Bursa de Valori București (BVB) și una dintre cele mai importante societăți din economia românească, vrea să-și înlocuiască actuala pagină de internet, relevă date analizate de Profit.ro.
″Hidroelectrica deține un site de prezentare realizat în anul 2018 care nu mai dispune de mentenanță de la producător și care nu mai corespunde necesităților de comunicare și interacțiune cu clienții externi ai companiei″, se arată în documentația de atribuire a unei licitații lansate recent.

Procedura de achiziție vizează servicii de dezvoltare și implementare a unui nou site web, găzduire SAAS, mentenanță preventivă și evolutivă, precum și abonament anual la un serviciu Chatbot.
Valoarea contractului scos la concurs este estimată la peste 4,6 milioane lei plus TVA. Ofertele pot fi trimise până pe 15 iulie.

″Actualul site Hidroelectrica este depășit tehnic și nu mai îndeplinește cerințele interne cu privire la securitatea cibernetică. Un nou site va răspunde cerințelor tehnice și de securitate actuale, asigurând compatibilitatea cu dispozitivele mobile și respectarea normelor de protecție a datelor. În plus, va permite integrarea unor funcționalități moderne, cum ar fi gestionarea eficientă a conținutului, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și accesibilitatea pentru persoane cu dizabilități. Aceste aspecte vor contribui la consolidarea reputației și poziției organizației pe piață și la crearea unei relații mai eficiente cu publicul țintă″, se menționează în documentul citat.
Hidroelectrica primește zilnic 10.000 – 11.000 de cereri de încheiere de contracte de furnizare de la potențiali clienți noi, în perspectiva eliminării plafonării prețurilor de la 1 iulie, a declarat recent președintele Directoratului companiei de stat, Karoly Borbely, la Profit Piața de Capital.forum - Ediția a V-a.