Companiile din România sunt codașe în UE la utilizarea social media

Companiile din România sunt codașe în UE la utilizarea social media
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 iun 2022

Mai multe de jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană utilizează social media, însă companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la acest capitol, doar 36% dintre ele declarând că utilizează cel puțin un tip de social media, arată datele publicate de Eurostat.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

În 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puțin un tip de de social media, ceea ce înseamnă o creștere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situația din 2015 (37%), scrie Agerpres.

Apple pregătește un salt important de performanță pentru propriile cipuri CITEȘTE ȘI Apple pregătește un salt important de performanță pentru propriile cipuri

Utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de cele din Suedia și Țările de Jos (ambele cu 80%) și Finlanda (79%). La polul opus, utilizarea social media este mai puțin populară în rândul companiilor din România (36%), Bulgaria (39%) și Slovacia (45%).

viewscnt
Afla mai multe despre
social media
romania