Instagram și TikTok testează paywall-uri

Instagram și TikTok testează paywall-uri
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 21 ian 2022

Rețelele rivale TikTok și Instagram au demarat, aproape simultan, teste ale unor paywall-uri, prin care creatorii să poată cere un abonament lunar pentru accesarea conținutului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Prima care a anunțat că vrea să lanseze abonamente și că deja testează această facilitate a fost Instagram. Produsul deținut de Meta a inițiat un test restrâns în Statele Unite.

Restrâns este cuvântul cheie aici, în total, doar 10 creatori de conținut au fost selectați să poată configura paywall-uri, pentru ca urmăritorii să poată accesa anumite creații doar dacă plătesc un abonament lunar.

Italia a revizuit în scădere amenzi impuse Apple și Amazon, în urma unei ”erori materiale” CITEȘTE ȘI Italia a revizuit în scădere amenzi impuse Apple și Amazon, în urma unei ”erori materiale”

În această fază, pot fi „ascunse” în spatele unui abonament lunar doar Story-urile și filmările live.

Valoarea abonamentelor este între 1 dolar și 100 de dolari pe lună. În total, există opt paliere de preț. Oficialii Instagram spun că platforma socială nu va opri comision din venituri, cel puțin până în 2023.

TikTok a anunțat că a început, de asemenea, să testeze un sistem de abonamente pentru accesarea anumitor postări. Spre deosebire de Instagram, platforma chineză nu a oferit niciun detalii despre felul în care va funcționa acesta sau despre valoarea abonamentelor lunare.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
tiktok
paywall