Perplexity este cea mai nou companie de inteligență artificială care vinde un abonament pentru utilizatorii avansați care costă 200 de dolari pe lună.
Noul abonament, numit Perplexity Max, promite acces la funcționalitatea Labs, care poate fi folosită pentru a genera rapoarte și tabele.
Același abonament va permite acces timpuriu la funcțiile aflate în dezvoltare, inclusiv la browser-ul bazat pe AI Coment la care compania lucrează în prezent.

În fine, la fel ca alte ofere similare de pe piață, abonații Max vor avea acces prioritar la cele mai avansate modele de inteligență artificială, precum Claude Opus 4 sau o3-pro.
Perplexity nu este prima companie de AI care lansează un abonament de 200 de dolari, ci calcă pe urmele OpenAI, Google, Anthropic și ale altora.
Oferta Perplexity include acum trei abonamente. Noul abonament Max se alătură abonamentelor Pro de 20 de dolari și Enterprise Pro de 40 de dolari pe lună.
Perplexity a avut venituri de 34 de milioane de dolari în 2024, în primul rând datorită abonamentului Pro. În același an însă, compania a cheltuit 65 de milioane de dolari.