Pentru al cincilea trimestru la rând piața ceasurilor inteligente scade, după ce a pierdut alte două procente în ultimul trimestru.
Analiștii de la Counterpoint Research, care au publicat cercetarea de piață, au două motive principale pentru această evoluție: piața din India și Apple Watch.
După ce în anii trecuți a fost unul din principalii vectori de creștere, piața din India se află în regres de mai multe trimestre, iar asta se vede în rezultatele la nivel global.

Apoi, ceasurile Apple pierd din cota de piață, deoarce compania americană nu a mai lansat de doi ani un model de Apple Watch SE - cel mai ieftin din serie.
Piața este condusă de Apple, care este urmată de Huawei, Xiaomi, Samsung și Imoo.
După o scădere a livrărilor cu 9%, cota Apple a scăzut de la 21% la 20%. Din top, singurii care s-au bucurat de creșteri în ultimul trimestru sunt cei doi producători chinezi.
Analiștii subliniază tendința clienților de a se îndrepta către dispozitivele mai ieftine, dar cu suficiente dotări tehnice, arătând spre segmentul cu prețuri între 100 și 200 de dolari, care a crescut cu 21%.