TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame

IT&C   
TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame

Utilizatorii TikTok își petrec deja jumătate din timpul alocat aplicației urmărind clipuri mai lungi de un minut, susține compania într-un raport arătat creatorilor de conținut.

După ce s-a lansat ca o aplicație de short-form video, TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame, arată The Information.

Urmărește-ne și pe Google News
Google Drive a șters fișierele recente ale unora dintre utilizatori CITEȘTE ȘI Google Drive a șters fișierele recente ale unora dintre utilizatori
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Numărul românilor care utilizează în fiecare lună aplicația TikTok a ajuns la 7,4 milioane, fie pentru a urmări clipuri sau să le distribuie pe ale lor, fie să experimenteze efectele și filtrele speciale, arată datele centralizate de reprezentanții platformei de socializare.

TikTok are birouri globale în: Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo. 

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
aplicatie