Abonamentul lansat recent de YouTube, care ar trebui să reducă numărul reclamelor afișate în schimbul unui abonament lunar mai mic decât abonamentul Premium standard, va suferi un downgrade care îi va nemulțumi pe plătitori.
Cei care plătesc abonamentul Premium Lite pentru a reduce numărul de reclame pe care le văd pentru YouTube vor avea neplăcuta surpriză să constate că numărul reclamelor va crește.
Asta pentru că YouTube a decis ca acestor abonați să le fie afișate reclame și în cadrul clipurilor scurte, așa-zisele Shorts, copiate de la TikTok.

Schimbarea care va aduce mai multe reclame pentru aceste abonamente va intra în vigoare de la 30 iunie.
YouTube a lansat abonamentul Premium Lite ca o alternativă mai ieftină la Premium, care, totuși afișează reclame, dar într-un număr mai mic decât în cazul celor care nu plătesc niciun abonament.
Premium Lite (care încă nu este disponibil în România) costă 8 dolari pe lună și este lipsit de funcțiile Premium, precum descărcarea clipurilor pentru vizualizare offline sau redarea muzicii în fundal.