Directorul executiv al WPP, Mark Read, demisionează după ce a condus rețeaua publicitară din Marea Britanie timp de șapte ani.
Read, care a lucrat la WPP timp de peste 30 de ani, se va retrage din companie la 31 decembrie 2025.
Se caută acum un succesor.

Plecarea lui Read vine după un început turbulent de 2025 pentru WPP. Compania a început anul având cea mai mare rețea de publicitate din lume ca venituri, depășită doar de rivalul francez Publicis Groupe.
Până în februarie, prețul acțiunilor sale scăzuse însă la cel mai scăzut nivel din ultimii patru ani, după ce cheltuielile mai slabe ale clienților au diminuat câștigurile din 2024 și perspectivele pentru 2025.

Ultimele luni ale lui Read în fruntea poziției au fost, de asemenea, marcate de pierderea din martie a contului media american de 700 de milioane de dolari al Coca-Cola în favoarea Publicis, de încheierea relației de două decenii cu Paramount și de o revoltă a unor angajați pentru revenirea la birou timp de patru zile pe săptămână, decizie care a intrat în vigoare în aprilie.