Retailerul francez Carrefour se va concentra mai mult în România pe zona de AI.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI.
Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri”, spune Gabriela Stănică, numită Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Inteligența Artificială este prezentată drept o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour, iar în România este deja utilizată pentru analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, precum și pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good.
Compania testează utilizarea Inteligenței Artificiale în domenii multiple, cu scopul de a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la realitățile pieței.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, având aproximativ 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.