Lidl își urcă afacerile în România. Anunț despre prețuri

Retail   
Lidl își urcă afacerile în România. Anunț despre prețuri

Companiile din România ale retailerului german Lidl (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei net, cu 9% mai mult decât în anul calendaristic 2023.

Performanța financiară este explicată de companie prin atragerea unui număr mai mare de clienți, datorită unei politici de preț stabile în raport cu rata inflației, expansiunii rețelei, dar și investițiilor făcute de retailer în programul de loializare Lidl Plus și în categorii de marfă importante, așa cum sunt, de exemplu, legumele și fructele.

Urmărește-ne și pe Google News
Liderul berii din România aduce la conducere un manager redutabil CITEȘTE ȘI Liderul berii din România aduce la conducere un manager redutabil
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Rețeaua de magazine Lidl a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri netă de circa 22 miliarde de lei și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei.

„Efortul continuu de a menține stabilitatea prețurilor mici cu care ne-am obișnuit clienții, în ciuda inflației, investițiile continue în grupe de marfă importante pentru clienți, aplicația Lidl Plus și respectarea promisiunii de a oferi mereu produse la cel mai bun raport calitate preț au fost baza creșterii noastre solide și în 2024.

Ne menținem angajamentul de a le oferi românilor produse de calitate la prețuri accesibile, sprijinind economia locală prin investiții continue, parteneriate solide și locuri de muncă stabile. Suntem hotărâți să continuăm dezvoltarea alături de comunitățile din România”, a declarat José Alberto Chueca Val, CEO Lidl România.

În cursul anului 2024, ponderea achizițiilor de la furnizori români a fost de peste 50%. Anul trecut compania a lucrat cu 535 de furnizori români pentru întreg sortimentul de produse, cu 13% mai mult ca în anul calendaristic 2023.

Totodată, Lidl România a continuat să faciliteze exportul produselor furnizorilor români către magazine Lidl din Europa, în valoare de peste 63 milioane de euro, de aproape 3 ori mai mult decât în anul calendaristic 2023.

Trump amenință cel mai mare retailer din lume CITEȘTE ȘI Trump amenință cel mai mare retailer din lume

Retailerul a crescut remunerația celor peste 13.000 de angajați din companie.

Recent, Lidl a anunțat că va deschide încă 25 de magazine până la finalul anului 2025.

Magazinele Lidl vor fi amplasate și în anumite blocuri și clădiri,a spus Irina Mușan, membru în Consiliul de Conducere Lidl.

Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl românia
afaceri
magazine