Afacerile retailerului de modă feminină BSB, prezent pe piața locală de două decenii, au urcat cu 6% în 2024, ajungând la 87,2 milioane de lei (17,7 milioane euro), de la 81,5 milioane de lei în 2023 (16,5 milioane euro).
Profitul net al companiei a revenit pe creștere, după un declin de circa 50% în 2023 comparativ cu anul 2022. Astfel, în 2024, BSB a consemnat un profit net de 2,7 milioane lei (circa 550.000 euro), plus 63%, față de 1,6 milioane lei în 2023 (336.000 euro).
Numărul de angajați ai comerciantului a scăzut cu 6% în 2024, ajungând la 186 persoane.
La nivel național, lanțul BSB numără 30 de magazine, cele mai multe (9) fiind în București. Magazinele BSB sunt preponderent amplasate în mall-uri.

Pe lângă România, BSB este prezent în alte 21 de țări, inclusiv Grecia, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Armenia, Albania, Egipt și Moldova, având peste 150 de magazine exclusive (BSB Schops) și peste 600 de puncte de vânzare în magazine multi-brand.
BSB Fashion a fost fondat în Grecia în anul 1980 de către antreprenorul grec Vasileios Bitharas.
În prezent, compania, cu sediul central în Atena, este deținută de B&F Group, un conglomerat de modă din Grecia care administrează și alte branduri precum Lynne.