Retailerul francez Auchan, parte din grupul omonim, a încheiat 2024 cu afaceri de 7,7 miliarde de lei, în creștere cu 7% față de 2023, poziționându-se în continuare ca unul dintre cei mai puternici retaileri alimentari de pe piața locală, după cifra de afaceri.
Retailerul a trecut însă pe pierderi în 2024, o premieră negativă în ultimii 7 ani.
Dacă în 2023 retailerul înregistra un profit net de 86,7 milioane de lei, pentru 2024 Auchan a raportat pierderi de circa 8,7 milioane de lei.

Și numărul de angajați al companiei s-a diminuat în 2024 cu 5%, la o medie de 6.663.
Auchan a început să funcționeze pe piața locală în anul 2006, iar de atunci și până în prezent a ajuns să dețină în portofoliu peste 460 de magazine.
Dintre acestea sunt 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri și o rețea de aproape 400 de magazine de proximitate MyAuchan, 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, magazinul inteligent Auchan Go, precum și magazinul online auchan.ro.