Retailerul german Kaufland lansează în România campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun", o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate.
Prin activarea cupoanelor din aplicația mobilă Kaufland Card înainte de a ajunge la casa de marcat, clienții beneficiază de oferte adaptate comportamentului lor de cumpărare.
Acestea se actualizează săptămânal și sunt configurate individual, în funcție de istoricul de cumpărături.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

„Condiția este să se asigure că, la fiecare vizită în magazinele noastre, și-a activat cupoanele înainte de a efectua plata”, a declarat Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.
Campania se desfășoară pe tot parcursul verii.
Kaufland România și-a extins recent prezența la nivel național și deschide al șaselea magazin din orașul Iași.
Prin această investiție, compania ajunge la o rețea națională de 191 de hipermarketuri și creează aproximativ 75 de noi locuri de muncă.


Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 191 de magazine în România.

Recent, Kaufland a demarat lucrările la cel de-al treilea depozit logistic al lanțului de retail din România, la Iași, alte două fiind în Ploiești și Turda.

Retailerul german a avut în 2023, în România, afaceri de 18,3 miliarde lei, de la 16 miliarde lei în 2022, și un profit net de 864,8 milioane lei, de la 884,3 milioane lei în anul precedent, dar cu un provizion mult mai mare.