Vânzările cu amănuntul în Germania au înregistrat o revenire peste așteptări în octombrie, după ce au scăzut în septembrie, arată datele oficiale publicate miercuri sugerând că relansarea celei mai mari economii europene înainte de intrarea în izolare parțială a fost susținută de consumatori, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Autoritățile germane au ordonat închiderea restaurantelor, barurilor și sălilor de sport începând cu data de 2 noiembrie, în încercarea de a încetini răspândirea virusului COVID-19. Școlile, uzinele și magazinele au rămas deschise dar cu respectarea distanței sociale, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Căderea Arcadia Group în pandemie generează în doar câteva ore prăbușirea unui alt gigant din retail - Debenhams, cu istorie de 242 ani, închide magazinele, 12.000 de angajați pot fi concediațiOficiul federal de statistică a anunțat miercuri că vânzările cu amănuntul, un indicator volatil și care este revizuit în mod frecvent, au crescut cu 2,6% în termeni reali în luna octombrie, după o scădere de 1,9% (cifre revizuite) în luna septembrie. Cifra anunțată de Oficiul federal de statistică este peste avansul de 1,2% prognozat de analiștii intervievați de Reuters. În ritm anual, vânzările cu amănuntul au crescut cu 8,2%, de asemenea peste estimările analiștilor care mizau pe un avans de 5,8%.
Datele statistice arată că cererea consumatorilor a fost una deosebit de puternică în special pentru mobilier și echipamente electrocasnice. De asemenea, retailerii online au continuat să profite de modificarea obiceiurilor de consum înregistrând o creștere solidă a vânzărilor, însă această creștere s-a făcut pe seama magazinelor care vând haine și încălțăminte, care au suferit noi pierderi.