Filiala locală a gigantului german KIK Textilien und Non‑Food GmbH (parte din grupul Tengelmann), cunoscut pentru prețurile accesibile la articole textile și produse non-food, a raportat în 2024 o cifră de afaceri de 389 milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent, când atingea 350 milioane de lei. Performanța marchează cel mai bun an al companiei de la intrarea în România, în 2018, potrivit datelor analizate de Profit.ro.
Intrarea KIK Textilien pe piața locală a fost anunțată în premieră de Profit.ro.
Rezultatul net al companiei a explodat, consemnând o creștere cu 245%, de la 2,5 milioane de lei în 2023 la aproape 8,9 milioane de lei în 2024 – practic o triplare a profitului și al doilea an consecutiv de profitabilitate după cinci ani de pierderi inițiale.

În același timp, compania și-a majorat datoriile la aproape 150 milioane de lei.
Numărul de angajați a crescut cu 31 %, ajungând la o medie de 893.
KIK este prezent în România cu peste 150 de magazine, majoritatea fiind situate în centre comerciale și retail park-uri.
La nivel internațional, grupul mamă operează peste 4.200 magazine în 12 țări din Europa (aproximativ 2.600 doar în Germania).

Compania a fost fondată în aprilie 1994 de către Stefan Heinig și grupul Tengelmann, având sediul în Bönen, Germania.
Conducerea executivă este asigurată în prezent de Patrick Zahn, numit CEO în 2016.
KiK (acronim derivat din germanul „Kunde ist König” – „Clientul este rege”) este una dintre cele mai mari rețele de retail de tip discount din Europa.