Lanțul de supermarketuri La Cocoș a raportat pentru anul 2024 vânzări de 236,5 milioane de euro (1,2 miliarde lei), cu 20% mai mari față de 2023, devenind cea mai puternică rețea locală din comerțul alimentar după cifra de afaceri.
Calculul este like-for-like (partea din vânzările survenite din activități comparabile cu activitățile din anul precedent).

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Estimările arată că în 2025 vor fi depășite vânzări de peste 300 de milioane de euro, conform Observatorul Prahovean.
Deschiderea oficială a magazinului La Cocoș Pitești este așteptată la sfârșitul verii, cel târziu până pe 15 septembrie 2025.

Magazinul din Supernova Pitești face parte din planul de extindere al rețelei pentru anul 2025, care, după cel din Brașov (deschis pe 24 ianuarie 2025), include încă trei deschideri:
Craiova, în fosta locație PIC, estimată pentru începutul lunii august 2025;
Pitești – Complexul comercial Supernova – estimată pentru finalul lunii august 2025;
Arad, în fosta locație Remarkt (ex-Real) din cartierul Micălaca, programată pentru finalul lunii septembrie.
Rețeaua de retail a numit în luna martie noi administratori, din partea proaspeților investitori Banca Europeană de Investiții și Dezvoltare (BERD), CEECAT și Morphosis Capital. Astfel, sunt numiți Sebastian Tcaciuc (din partea CEECAT), Adrian Netea (Morphosis) și Miljan Zdrale (BERD).
Ultimul magazin La Cocoș, 4-lea hipermarket din țară, a fost inaugurat la Brașov în luna ianuarie.
La Cocoș, discounterul fondat de familia Nica din Ploiești, pregătește deschiderea a 12 noi magazine în următorii 3-5 ani, dintre care 3 în 2025.
Supermarket La Cocoș este primul independent din sectorul alimentar din România care a realizat vânzări de aproximativ 1 miliard de lei în anul 2023 cu cele trei hipermarketuri, două în Ploiești și unul în București.

Acum, fondatorii își propun ca până în 2030 să ajungă la rulaje de 1 miliard de euro și cel puțin 15 magazine la nivel național.
Infuzie de capital
În luna septembrie 2024, Banca Europeană de Investiții și Dezvoltare (BERD) a anunțat o investiție de capital de până la 15 milioane de euro, alături de fondurile de capital privat CEECAT Capital și Morphosis Capital, pentru a achiziționa pachetul majoritar de acțiuni la La Cocoș.
În urma investiției, acționarul fondator va păstra un pachet minoritar și continuă să conducă compania, precizează BERD. La Cocoș, cu trei magazine în București și Ploiești, era deținut de Iulian și Gianina Nica, și s-a străduit până acum să facă față concurenței marilor retaileri străini.

Primul magazin a fost inaugurat în 2014 în Ploiești. După mai mulți ani de creștere, în anul 2019 a ajuns la vânzări de 54,4 milioane de euro doar cu magazinul din Ploiești, care avea la vremea respectivă o suprafață de 3.950 metri pătrați. A început planul de extindere mergând la București în noiembrie 2020, unde a deschis al doilea magazin situat în incinta Vitantis Shopping Center, cu o suprafață de aproximativ 11.400 metri pătrați. De asemenea, în noiembrie, dar trei ani mai târziu, în 2023, a fost inaugurată cea de-a treia unitate, tot în Ploiești, care are o suprafață de vânzare de aproximativ 13.000 metri pătrați, fiind și cel mai mare magazin din comerțul alimentar independent din România.