Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a lansat o campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turiști francezi.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre, arată MEAT.
Acțiunea se derulează în două etape: prima a constat în afișarea, în perioada 6 - 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătrați), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 - 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.
CITEȘTE ȘI Românii, cei mai numeroși turiști din BulgariaConform estimărilor inițiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.
Toate panourile se găsesc în poziții cu vizibilitate mărită în oraș, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.
La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică.