FOTO Campanie outdoor de promovare a destinației România, la Roma și Milano

FOTO Campanie outdoor de promovare a destinației România, la Roma și Milano
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 mar 2024

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) derulează o nouă campanie outdoor de promovare a destinației România, de această dată în Roma și Milano.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Italia, lasă-te surprinsă de România! MEAT derulează o nouă campanie outdoor de promovare a destinației noastre, de această dată în Roma și Milano. Campania 'Lasciati sorprendere dalla Romania!' invită, astfel, trecătorii să ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.

FOTO Ofertă în insolvență - Apartamente de vacanță Vogh Olimp, scoase la vânzare CITEȘTE ȘI FOTO Ofertă în insolvență - Apartamente de vacanță Vogh Olimp, scoase la vânzare

Astfel, timp de 14 zile, între 26 martie și 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan, scrie Agerpres.

FOTO Campanie outdoor de promovare a destinației România, la Roma și Milano

Pe de altă parte, 21 zile, în perioada 27 martie - 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma.

De asemenea, timp de 28 zile, între 28 martie și 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe două tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.

MEAT a explicat că alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare, în condițiile în care ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România.

FOTO Campanie outdoor de promovare a destinației România, la Roma și Milano

"Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Campania este organizată în perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale catolice care marchează, totodată, debutul sezonului turistic. Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul tur-operatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România", menționează sursa citată. 

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
roma
milano