Facebook amenință indirect cu tarife pentru propriile servicii

IT&C   
Facebook amenință indirect cu tarife pentru propriile servicii

Noile reguli pentru intimitate impuse de Apple au forțat Facebook să adopte o atitudine agresivă, din care face parte inclusiv un șantaj subtil la adresa propriilor utilizatori.

Săptămâna trecută, Apple a lansat iOS 14.5, sistem de operare, ce include un nou sistem privind intimitatea, în care acordul utilizatorului este necesar înainte ca o aplicație să poată începe urmărirea acestuia.

Urmărește-ne și pe Google News
Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Astfel, de la început, utilizatorul este întâmpinat cu o notificare în care este întrebat dacă permite sau nu unei aplicații să-l urmărească cu ajutorul identificatorului unic creat de sistemul de operare. Dezvoltatorii și Facebook inclusiv se tem că utilizatorii vor bloca colectarea datelor.

Pentru a convinge utilizatorul să se lase urmărit în continuare, Facebook a început să afișeze o proprie notificare, înainte să apară notificarea privind acceptarea sau blocarea urmăririi din iOS 14.5.

În propria notificare, Facebook încearcă să convingă utilizatorul să accepte colectarea datelor și vine cu câteva motive proprii în sprijinul ideii. Printre acestea, Facebook spune că, dacă acceptă colectarea datelor, utilizatorul contribuie la oferirea gratuită în continuare a serviciilor companiei.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Este o aluzie fină, care încearcă să inoculeze utilizatorilor teamă. Aceștia ar putea ajunge să accepte urmărirea de frică să nu trebuiască să plătească pentru Facebook, Instagram și celelalte servicii ale companiei.

Facebook este unul din cei mai mari critici ai noii reguli impuse de Apple. Facebook se așteaptă să-i scadă ușor capacitățile de targetare din această cauză și a mers, la un moment dat, până la amenințări cu chemarea în judecată.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
apple
reclame