După încheierea ediției festivalului "Beach, Please!" de anul acesta, Andrei Șelaru (Selly) trece la următorul pas în afacerile desfășurate pe litoralul românesc. A lansat, în liniște, site-ul valiza.ro, o agenție de turism anunțată din primăvară de Profit.ro ca fiind pregătită.
Site-ul strânge, deocamdată, oferte de la cei care au locații de cazare pe litoral, urmând ca platforma să fie utilizată apoi și de clienți, în ideea integrării cazărilor cu festivalul.
Selly nu a precizat încă dacă noul proiect va fi legat doar de festival sau se va extinde ca o platformă generală de cazare. El spune pentru Profit.ro că încă nu a lansat efectiv proiectul.

"Trebuia lansat în timpul festivalului, dar am dat de niște probleme tehnice. Se va întâmpla în cel mai scurt timp", spune acesta.
Profit.ro a anunțat anterior că bloggerul Andrei Șelaru - cunoscut sub numele Selly -, implicat și în organizarea festivalului "Beach, Please!", care a avut rapid succes, intră acum pe o nouă nișă de business, încadrată ca tour operator - agenție de turism. El și-a deschis în acest sens o nouă firmă, denumită Valiza.
“Da, există. Nu aș vrea să comentez nimic despre ea [agenție de turism - n.r.], pentru că vrem să-i facem o lansare frumoasă", a spus Selly recent pentru Profit.ro.

Șelaru deține mai multe afaceri, cele mai cunoscute fiind cele de conținut media (vlogging), muzică și organizarea de festivaluri. Probabilitatea este mare ca noua agenție să fie legată de organizarea festivalului Beach! Please!, unde a avut anul trecut încasări de 20 de milioane de euro, de 4 ori mai mult decât la precedenta ediție.
Selly a declarat anul trecut că a adus peste 50 de milioane de euro în economia locală și peste 10.000 de cetățeni străini au călătorit în România, special pentru festival.
Șelaru a semnalat în același timp, după festival, mai multe disfuncționalități în lucrul cu terții, în special cu infrastructura locală.