Producătorul de jucării ”blind box” Pop Mart, cunoscut pentru succesul internațional al personajului său Labubu, a deschis vineri primul magazin de bijuterii în Shanghai, sub noul brand Popop, relatează Reuters.
Noul concept vizează extinderea universului Pop Mart dincolo de jucării, oferind accesorii precum brățări, inele și coliere decorate cu personaje emblematice precum Labubu, Molly și Skullpanda, scrie News.ro.

Prețurile încep de la aproximativ 350 de yuani (≈45 EUR) pentru pandantive sau inele simple și ajung până la 2699 de yuani pentru coliere cu modele metalice detaliate. Majoritatea pieselor se vând sub pragul de 1.000 de yuani.
În ciuda încetinirii consumului intern în China, cauzate de criza imobiliară și economia lentă, Pop Mart se bucură de cerere constantă atât local, cât și pe piețele internaționale. Acțiunile companiei au crescut cu peste 200% în 2025.
Zhang Zhanming, un investitor din Chongqing care deține acțiuni Pop Mart în valoare de 100 de milioane de yuani, a participat la inaugurare pentru a evalua potențialul extinderii.
”Cred că Pop Mart are toate șansele să devină versiunea chineză a Disney,” a declarat el, estimând o dublare a capitalizării bursiere de la actuala evaluare de 45,65 miliarde de dolari.

Pentru consumatori, bijuteriile Popop adaugă o dimensiune de ”consum emoțional”, oferind produse accesibile, dar cu impact vizual și afectiv. Fang Ke, o clientă de 35 de ani, și-a cumpărat o brățară Labubu de 699 yuani pentru a-și face un cadou de ziua ei: ”Îmi place de mult Pop Mart – are culori vii și un impact vizual puternic. Și fiicei mele îi place!”
În această săptămână, un eveniment din Beijing a stabilit un nou record: o figurină Labubu în mărime naturală a fost vândută la licitație pentru 1,08 milioane de yuani, semn al tranziției jucăriilor Pop Mart din zona de trend în cea de obiecte de colecție.