Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Daniel Bujorean, Marketing Head Ensight Management Consulting

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Daniel Bujorean, Marketing Head Ensight Management Consulting
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 iul 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă cărți și articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Cărți și articole citite în ultima perioadă de Daniel Bujorean, Marketing Head Ensight Management Consulting 

"3 Ways to Create a Culture of Innovation" - link (hbr.org)

(Cel mai bun articol despre cultura inovației și alte câteva idei. În fața colegilor de la MBA le spuneam faptul că, din moment ce nu există în prezent o definiție satisfăcătoare pentru cultură și mulți dintre teoreticieni au renunțat la demers, consider că prezentarea mea este cea mai bună prezentare despre cultură și acum argumentați-mi că nu am dreptate. E greu să dai sfaturi despre ceva ce e foarte greu de definit. HBR nu definește cultura inovației, dar oferă cel puțin câteva sfaturi utile. Ei spun că sunt trei căi pentru a crea o cultură a inovației în companie și, sincer, eu nu pot să-I contrazic)

"CRM nu e o arie de operă germană" - link (ensight.ro)

(De asemenea, doresc să recomand un articol scris de un cunoscut critic muzical român, dar nu despre muzică, ci despre cealaltă pasiune a sa, tehnologia informației. Alex Pătrașcu ne povestește cum se împacă muzica cu IT-ul și cum domenii aparent diferite se întâlnesc)

"Cum se optimizează forța de vânzări și care sunt noile metodologii" - link (ensight.ro)

(Un expert în retail împărtășește cu noi printr-un scurt video cele mai noi metodologii de optimizare a forței de vânzări și câteva bune practici. Un articol relevant pentru CEO mai ales în contextul în care recrutarea profesioniștilor în acest domeniu devine tot mai costisitoare)

Daniel A. Bujorean este Marketing Head la Ensight Management Consulting, liderul pieței românești de consultanță în management, raportat la cifra de afaceri și numărul de consultanți. Compania este partener fondator al Nextcontinent, o rețea de firme de consultanță afiliate cu 33 de birouri în 28 de țări și o echipă de 1.100 de consultanți.

De la înființarea sa în anul 2000, Ensight a evoluat continuu, dezvoltând un portofoliu complex de servicii de consultanță pentru următoarele arii de activitate: strategie, operațiuni, financiar, resurse umane și tehnologie, oferind astfel soluții integrate de consultanță și răspunzând nevoilor din ce în ce mai complexe ale companiilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
idei
viitor