Cum gândesc tinerii studenți antreprenori mobilitatea urbană: soluțiile propuse pentru Porsche Finance Group România în competiția 24 Hours Challenge de la EA - The Entrepreneurship Academy

Auto/Transporturi   
Cum gândesc tinerii studenți antreprenori mobilitatea urbană: soluțiile propuse pentru Porsche Finance Group România în competiția 24 Hours Challenge de la EA - The Entrepreneurship Academy

Studenții de la EA - The Entrepreneurship Academy (EA) au încheiat semestrul de vară cu tradiționala competiție contra-cronometru: 24 Hours Challenge. În doar 24 de ore, echipe de tineri antreprenori din toți anii de studiu au răspuns unei provocări reale lansate de Helian Redai, CEO Porsche Finance Group România: repoziționarea abonamentului auto sub brandul Sharetoo pentru piața locală, cu obiectivul de a crește adopția acestui concept inovator în următoarele șase luni.

Provocarea le-a fost prezentată împreună cu obiectivele de business și criteriile de evaluare. Echipele au lucrat colaborativ, pe baza unui plan pregătit în avans, sub ghidajul coach-ilor, care au urmărit procesul fără a interveni. Pe 24 iunie, fiecare echipă și-a susținut propunerea în fața clientului, într-un format care a replicat fidel un pitch competitiv din mediul real de business. Tema reflectă una dintre direcțiile strategice ale Porsche Finance Group– dezvoltarea business-ului în zona de mobility as a service, într-un context în care mobilitatea urbană trece printr-o transformare accelerată.

Urmărește-ne și pe Google News

24 Hours Challenge este un exercițiu de creativitate și responsabilitate. În fiecare semestru, studenții noștri aplică ce au învățat, dar mai ales învață să lucreze într-un mediu de business real. Ne bucurăm să avem alături de noi, la această 18 ediție a 24 Hours Challenge, o companie de renume precum Porsche Finance Group – un brand global care inspiră prin inovație, performanță și viziune. Pentru studenții noștri, a fost o oportunitate extraordinară să se conecteze cu un business de top și să înțeleagă cum arată o provocare reală într-o industrie care se reinventează constant. Le mulțumim partenerilor de la Porsche Finance Group pentru deschidere, rigoare și încrederea acordată generației următoare de antreprenori.” a spus Ioana Ceaușu, COO EA – The Entrepreneurship Academy

Evenimente

Cum gândesc tinerii studenți antreprenori mobilitatea urbană: soluțiile propuse pentru Porsche Finance Group România în competiția 24 Hours Challenge de la EA - The Entrepreneurship Academy

24HC este un format devenit reper pentru comunitatea EA, iar până acum a adus în campus provocări reale de business din partea unor companii precum Google, Fan Courier, Orange, Red Bull, Regina Maria, NN, Meta Estate Trust, Brand Minds sau STIL Diamonds.

Provocarea Porsche Finance Group: repoziționarea abonamentului auto Sharetoo în România

Porsche Finance Group România a lansat o provocare studenților de la EA - The Entrepreneurship Academy: repoziționarea abonamentului auto Sharetoo pentru a reflecta mai bine nevoile și așteptările consumatorilor din România.

În timp ce modelul de abonament auto câștigă tot mai multă tracțiune în piețele vestice, fiind perceput ca o alternativă flexibilă și modernă la leasing sau achiziție, în România acest concept se află încă într-o etapă incipientă. Prin această inițiativă, Porsche Finance Group își propune să accelereze adopția abonamentului auto, conectând produsul cu stilul de viață al noii generații de conducători auto – dinamică, digitală și orientată spre mobilitate inteligentă.

Obiectivul este ambițios, dar clar definit: o creștere cu 30% a activității curente Sharetoo abonament auto în următoarele șase luni.

Soluțiile dezvoltate de studenți au fost evaluate pe baza unor criterii esențiale: fezabilitate, grad de inovație, potențial de implementare și aliniere cu valorile și viziunea brandului Porsche Finance Group.

Cum gândesc tinerii studenți antreprenori mobilitatea urbană: soluțiile propuse pentru Porsche Finance Group România în competiția 24 Hours Challenge de la EA - The Entrepreneurship Academy

Am acceptat cu entuziasm invitația de a colabora cu EA - The Entrepreneurship Academy pentru 24 Hours Challenge, tocmai pentru că vedem în această generație de studenți exact acele calități care contează și pentru noi: curaj, claritate în gândire și dorința de a inova. A fost o experiență valoroasă să le prezentăm o provocare reală de business și să descoperim, în schimb, perspective proaspete și idei cu aplicabilitate concretă. Credem în puterea parteneriatelor cu mediul educațional și vom continua să susținem astfel de inițiative care pregătesc liderii de mâine” a spus Helian Redai, CEO Porsche Finance Group România.

Soluții antreprenoriale, livrate în 24 de ore

Tinerii antreprenori EA au propus idei diverse, de la campanii de brand activation, soluții de digital experience și propuneri de parteneriate strategice.

Echipa câștigătoare, Impakt, s-a remarcat printr-o abordare clară și bine structurată, adresând elementele esențiale din Brieful clientului,  dovedind o înțelegere bună a pieței clientului și a provocărilor acestei industrii.

„Aceasta e a doua noastră victorie consecutivă la 24 Hours Challenge – un semnal clar că framework-ul și abordarea noastră dau rezultate. Provocarea Porsche Finance Group ne-a forțat să gândim rapid, strategic și creativ. Totul a fost un efort de echipă: de la strategie până la prezentare, fiecare decizie a fost luată împreună, cu gândul la ce funcționează pentru abonamentul auto Sharetoo. Ne-am împărțit clar rolurile, ne-am susținut reciproc și am construit o soluție coerentă, clară și convingătoare. Când am auzit numele echipei noastre, Impakt, anunțat ca echipa câștigătoare, am simțit că tot efortul a meritat,” a spus Maria Coteanu, echipa Impakt, student în anul III de studii în cadrul EA și reprezentantul echipei câștigătoare.

La EA – The Entrepreneurship Academy tocmai s-a încheiat cel de-al 9-lea an de activitate cu rezultate remarcabile, atât la nivel de business generat în cadrul programului, dar și din perspectivă academică:

  • 55 afaceri în diverse stadii de dezvoltare în cadrul programului în mai mult de 80 de domenii;
  • >2.19 Mil Euro vânzări generate de afacerile conduse de studenții EA în primul semestru
  • > 329K Euro profit din activitate antreprenorială în primul semestru;
  • > 800 ore dedicate învățării în echipă;
  • > 260 ore de mentorat oferit echipelor de studenți;
  • > 500 ore dedicate teoriei și practicii antreprenoriale;
  • > 200 ore pentru antrenarea skillurilor de leadership;
  • > 250 ore dedicate dezvoltării abilităților și competențelor transversale de afaceri;
  • > 3230 vizite la companii;
  • > 450 cărți de afaceri, dezvoltare personală și specialitate citite de studenții EA;
  • > 8 țări în care studenții au fost în călătorii de învățare;

Profilul studenților EA este divers: 40% sunt antreprenori activi, 40% freelanceri, iar 20% intraprenori – angajați cu roluri antreprenoriale în companii. Printre cele mai populare nișe abordate se numără: Retail & E-commerce (28 afaceri), Industrii Creative (13), HoReCa (9), Healthcare & Wellness (7), Tech (6), Servicii financiare & profesionale (3), dar și domenii precum educația, moda, muzica sau sportul.

Despre 24 Hours Challenge

24HC este un eveniment definitoriu pentru experiența de învățare la EA – The Entrepreneurship Academy, prin care studenții își testează, într-un context de business real, abilitățile dobândite în timpul semestrului. Organizat la finalul fiecărui semestru, acest examen aplicat este parte integrantă din curriculumul academic. Compania parteneră oferă o provocare reală de business, iar studenții au 24 de ore pentru a livra o soluție concretă. În trecut, companii precum      Google, Orange, ING, Red Bull, Fan Courier, Regina Maria sau STIL Diamonds au participat în calitate de parteneri de provocare.

Despre universitatea de business EA -The Entrepreneurship Academy

EA - The Entrepreneurship Academy este singura facultate de antreprenoriat din România unde studenții învață aplicat despre business și își demarează propriile proiecte antreprenoriale și afaceri încă din primul an de studiu.  EA - The Entrepreneurship Academy  funcționează pe baza unui parteneriat cu Team Academy Amsterdam/Stichting Schoolvision, după un model educațional existent de peste 30 de ani în Finlanda și implementat cu succes în peste 18 țări. Facultatea este acreditată internațional de Team Academy Netherlands, împreună cu Institutul Schoolvision, prin Ministerul Educației, Culturii și Științelor din Olanda. Diploma pe care studenții o obțin la finalul celor patru ani de studii, prin dobândirea celor 240 credite ECTS, este Bachelor Degree - Business Administration in Entrepreneurship și poate fi echivalată în România la CNRED, conform Ministerului Educației.

Studenții învață prin proiecte reale, coaching de business și mentorat din partea unor antreprenori consacrați. Mai multe informații: www.entrepreneurship-academy.ro

Despre Porsche Finance Group România    

Porsche Finance Group România este o subsidiară a Porsche Bank AG, parte a Porsche Holding Salzburg, companie deținută de Volkswagen Group. Prezentă pe piața din România din 1999, compania oferă un portofoliu integrat de servicii de mobilitate, ce include finanțare auto (credit și leasing), asigurări, administrare de flote și soluții inovatoare sub brandul Sharetoo — serviciul de abonament auto (car subscription), dar și închirieri auto (rent-a-car).

Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală, Porsche Finance Group s-a consolidat ca un jucător de referință în sectorul finanțării auto, fiind recunoscută pentru angajamentul său față de inovație, digitalizare și soluții centrate pe client. Compania operează după un model one-stop-shop prin rețeaua sa națională de dealeri, simplificând întregul parcurs al clientului — de la alegerea mașinii până la finanțare și servicii post-vânzare.                                         

Mai multe informații: http://www.porschefinance.ro

viewscnt
Afla mai multe despre
24 hours challenge
porsche finance group