Electrica Furnizare anunță că, începând cu luna iulie 2025, autentificarea cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, precum și pentru accesarea meniului interactiv Call Center Electrica Furnizare.
Mesajul companiei
Pentru autentificare, folosește codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client, informații pe care le găsești pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.

exemplu cod loc de consum (NLC): 7000XXXXXX
exemplu cod de client: XXXXXX4567
Indexul autocitit se transmite în perioada indicată pe factură, prin:
TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
MyElectrica;
E-chat, asistentul virtual.
Prin meniul interactiv Call Center poți:
activa factura electronică, ce îți va fi transmisă atât prin intermediul e-mail-ului, cât și în contul tău MyElectrica;

confirma plata facturilor restante de energie electrică (serviciu disponibil doar pentru clienții casnici cu cel mult două facturi restante);
obține informații cu privire la soldul tău, ultima factură emisă, modalitățile de plată a facturilor, intervalul de transmitere a indexului autocitit, perioada în care este programată citirea contorului;
activa opțiunea de a fi sunat în cazul în care s-a emis un preaviz de deconectare pentru neplată aferent locului tău de consum;
afla numerele de telefon ale operatorului de distribuție pentru semnalarea deranjamentelor.