Jeremy Offer, director de design al Volvo Cars, a anunțat că pleacă din companie, la aproximativ doi ani de la momentul la care a preluat această poziție. Decizia vine într-un moment delicat pentru constructorul suedez, dar este marcată de revenirea unui nume important, Thomas Ingenlath, în poziția de consultant pentru design.
Volvo se desparte de designerul șef Jeremy Offer, care a generat comentarii controversate în urmă cu doi ani, când era desemnat în locul lui Robin Page, un veteran al mărcii, plecat între timp la Bentley. Offer a venit la Volvo de la startup-ul Arrival, cu o experiență aproape zero în designul auto, ocupând un scaun pe care au stat înaintea lui Thomas Ingenlath și Robin Page, oamenii care au creat ceea ce este astăzi gama de mașini Volvo, recunoscută în orice colț al lumii.

Între timp, Thomas Ingenlath a trecut printr-o experiență intensă la Polestar, celălalt brand suedez al grupului Geely, unde a fost CEO și a trebuit să gestioneze provocări serioase generate de încercarea chinezilor de listare pe bursele americane și de lansare a mărcii ca un produs de lux.
După eșecul de la Polestar, Ingenlath a revenit la meseria de bază, cea de designer, fiind numit consultat pentru design al mărcii Volvo. Întâmplător sau nu, la scurt timp după acest moment, Jeremy Offer și-a anunțat demisia. Reprezentanții Volvo au transmis că designerul a invocat nevoia de a petrece mai mult timp cu familia și a dat vina pe drumurile prea dese între Marea Britanie, unde locuiește, și Suedia.
Offer a fost adus la Volvo de fostul CEO, Jim Rowan, care a plecat și el în primăvara acestui an, în plină criză a companiei, fiind înlocuit de fostul CEO, Hakan Samuelsson.

Pentru moment, poziția de designer șef interimar a fost preluată de americanul Nick Gronental, care conducea departamentul de design exterior al mărcii Volvo.
Hakan Samuelsson a preluat conducerea Volvo la 1 aprilie și de atunci a marcat câteva momente importante, toate concentrate în jurul planului de restructurare care prevede concedierea a 3.000 de persoane.
La finalul primul semestru, constructorul suedez a anunțat o scădere a veniturilor cu 8,3%, pe fondul diminuării livrărilor la nivel global, cu 12%. În același timp, compania suedeză a raportat o pierdere operațională de 10 miliarde de coroane, aproape un miliard de euro.
Previziunile pentru acest an sunt pesimiste, cu o scădere a veniturilor cu circa 20 de miliarde de coroane.