Vloggerul Andrei Șelaru - cunoscut sub numele Selly -, implicat și în organizarea festivalului "Beach, Please!", care a avut rapid succes, intră acum pe o nouă nișă de business, încadrată ca tour operator - agenție de turism, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
El și-a deschis în acest sens o nouă firmă, denumită Valiza.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Fondatori sunt Global Records Group și Șelaru Andrei, ultimul fiind și administrator.
Contactat de Profit.ro, Selly a explicat că detalii legate de noul proiect urmează să fie prezentate în curând.
“Da, există. Nu aș vrea să comentez nimic despre ea [agenție de turism - n.r.], pentru că vrem să-i facem o lansare frumoasă.

Cu acea ocazie vom da toate detaliile”, a spus Andrei Șelaru pentru Profit.ro.
Șelaru deține mai multe afaceri, cele mai cunoscute fiind cele de conținut media (vlogging), muzică și organizarea de festivaluri.
Probabilitatea este mare ca noua agenție să fie legată de organizarea festivalului Beach! Please!, unde a avut anul trecut încasări de 20 de milioane de euro, de 4 ori mai mult decât la precedenta ediție.

Selly a declarat că a adus peste 50 de milioane de euro în economia locală și peste 10.000 de cetățeni străini au călătorit în România, special pentru festival.
Șelaru a semnalat în același timp, după festival, mai multe disfuncționalități în lucrul cu terții, în special cu infrastructura locală.