Cota de piață a iPhone-urilor continuă să crească în China, un trend care se menține deja de doi ani și care acum a ajuns la cel mai înalt nivel.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
O analiză a pieței chineze de smartphone-uri realizată de Counterpoint Research pentru luna octombrie arată că unul din patru smartphone-uri vândute în China este un iPhone.
Față de luna septembrie, cota de piață a companiei americane a crescut cu 21 de procente.
La nivel de an, Apple a reușit să scadă cu doar 4%, asta în condițiile în care piața chineză în ansamblul ei scăzut față de anul trecut cu 15%.
La nivel individual, modelele iPhone 14 Pro Max și iPhone 14 Pro au fost cele mai vândute smartphone-uri în luna octombrie pe piața din China.
Apple a reușit să acapareze cea mai mare parte a pieței de smartphone-uri premium lăsată liber de Huawei după sancțiunile impuse de Statele Unite, se precizează în analiza Counterpoint Research.
Din octombrie până acum, situația s-a schimbat pentru compania americană, care se confruntă cu o scădere a producție din cauza problemelor de la principala fabrică Foxconn.