Comisia Europeană a dechis o investigație aprofundată cu privire la tranzacția prin care Facebook ar urma să cumpere startup-ul Kustomer, specializat în software pentru gestionarea relației cu clienții.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Comisia consideră că tranzacția ar putea afecta competiția pe piețele pentru software de tip CRM și servicii de publicitate online.
CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 de mil. dolari pentru transformarea fabricii din OtopeniKustomer, cu sediul în SUA, furnizează software de gestionare a relației cu clienții (CRM) ca serviciu (SaaS). Facebook nu a dezvăluit prețul achiziției propuse, dar acesta se ridică însă la aproximativ 1 miliard de dolari, potrivit unor surse citate de Wall Street Journal.
Comisia Europeană a decis să analizeze tranzacția în urma unei cereri inițiale depuse de Austria, căreia i s-au alăturat România, Irlanda, Bulgaria, Franța, Belgia, Italia, Islanda, Olanda și Portugalia.