Netflix și YouTube vor folosi AI-ul pentru a eficientiza publicitatea digitală

IT&C   
Netflix și YouTube vor folosi AI-ul pentru a eficientiza publicitatea digitală

YouTube și Netflix au anunțat planuri de îmbunătățire, din punctul lor de vedere, al plasării reclamelor digitale folosind inteligența artificială.

Netflix a prezentat un nou format de reclamă, care poate proiecta imaginea unui produs direct în timpul unui film sau serial, fără întreruperea acestuia.

Urmărește-ne și pe Google News

Brandurile vor putea suprapune, de exemplu, imaginea unei mașini peste o stradă sau imaginea unei băuturi peste cea a unei mese, contopind plasarea produsului cu filmarea propriu-zisă.

Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
AI-ul Microsoft va răspunde la „Hey Copilot!” CITEȘTE ȘI AI-ul Microsoft va răspunde la „Hey Copilot!”

Acest tip de reclamă ar putea include și un „call to action” și ar putea scuti spectatorii de tradiționalele pauze de publicitate.

Versiunea cu reclame a Netflix are acum 94 de milioane de abonați, mai mult decât dublu decât în urmă cu un an.

YouTube, pe de altă parte, a anunțat că va folosi AI-ul pentru a alege cele mai potrivite momente în care să afișeze reclamele.

În viziunea platformei, cele mai potrivite momente sunt cele în care nivelul de atenție al utilizatorului este cel mai ridicat. Adică, exact atunci când un clip video este mai interesant, vizionare va fi întreruptă de reclame.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
youtube
ai
publicitate