În al doilea trimestru al anului, vânzările de iPhone s-au bucurat de o creștere de 8% de la an an, conform cercetării de piață realizate de Counterpoint Research.
Aceasta este prima creștere pe care Apple o înregistrează în China în ultimii doi ani - compania americană nu mai crescuse din al doilea trimestru al anului 2023.
Creșterea a fost rodul unei campanii promoționale susținute de Apple în luna mai, care a făcut ca magazinele locale să ofere reduceri la cele mai noi modele de iPhone.

Campania a vizat 618, cel mai mare „festival de cumpărături” local, ce are loc în fiecare iunie și unde vânzătorii vin cu reduceri importante.
În același timp, Apple a oferit și mai mulți bani pentru telefoanele vechi aduce la schimb de clienții chinezi.
În China, Apple se confruntă cu o foarte puternică concurență din partea producătorilor locali, în frunte cu Huawei, care este în revenire puternică după măsurile luate împotriva sa de Statele Unite.
Huawei a crescut cu 12% în al doilea trimestru, mai mult decât Apple, fiind acum cel mai important producător local după cota de piață.