Google lansează o nouă divizie de producție film și TV

Media&Advertising/CSR   
Google lansează o nouă divizie de producție film și TV

Google a lansat o nouă inițiativă de producție cinematografică și TV, denumită ”100 Zeros”, cu scopul de a identifica proiecte pe care le poate finanța sau co-produce, relatează Business Insider.

Mișcarea vine în contextul în care industria de divertisment este afectată de costurile ridicate de producție și de perspectiva unor noi tarife impuse de SUA filmelor realizate în străinătate, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Viktor Orban cere limitarea prerogativelor instituțiilor UE CITEȘTE ȘI Viktor Orban cere limitarea prerogativelor instituțiilor UE
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Proiectul este o colaborare pe termen lung între Google, parte a grupului Alphabet, și Range Media Partners, o firmă de talente și producție cunoscută pentru filme precum ”A Complete Unknown” și ”Longlegs”.

Inițiativa face parte dintr-un efort mai larg al Google de a promova noile sale produse în domeniul AI și al tehnologiilor de realitate mixtă.

Potrivit raportului, Google a susținut deja campania de promovare pentru filmul horror independent ”Cuckoo”, iar ”100 Zeros” figurează printre producătorii peliculei pe platforma Letterboxd.

Google și Range Media au anunțat luna trecută că vor colabora timp de 18 luni pentru a produce filme dedicate inteligenței artificiale. Primele două titluri, ”Sweetwater” și ”LUCID”, urmează să fie lansate până la finalul acestui an.

Tranzacție - Ovidiu Ghiman, ex-director executiv Telekom Romania și cofondator Ronin, intră în Repsmate Software CITEȘTE ȘI Tranzacție - Ovidiu Ghiman, ex-director executiv Telekom Romania și cofondator Ronin, intră în Repsmate Software

Deși Google deține platforma YouTube, sursa citată precizează că ”100 Zeros” nu va folosi YouTube ca canal principal de distribuție. Obiectivul este ca proiectele dezvoltate să fie vândute către studiouri tradiționale și servicii de streaming precum Netflix.

YouTube a încercat anterior producția de conținut original prin proiectul ”YouTube Originals”, lansat în 2016, dar acesta a fost închis în 2022, compania orientându-se din nou către videoclipuri generate de utilizatori și conținut de tip Shorts, în stilul TikTok.

Această inițiativă oferă Google o cale de a-și consolida influența culturală în competiția globală din domeniul AI, unde încearcă să crească adoptarea platformei Gemini, rival direct al ChatGPT dezvoltat de OpenAI.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
100 zeros