Inteligența artificială zguduie industria publicității și provoacă îngrijorare în rândul investitorilor

Media&Advertising/CSR   
Inteligența artificială zguduie industria publicității și provoacă îngrijorare în rândul investitorilor

Inteligența artificială generează o transformare profundă în industria publicității și îi neliniștește pe investitori, afirmă Mark Read, CEO-ul demisionar al gigantului britanic WPP, citat de CNBC.

Într-un interviu acordat CNBC la London Tech Week, Read a declarat că AI ”va revoluționa complet afacerile noastre” și că 50.000 de angajați WPP folosesc deja platforma proprie de marketing AI a companiei – WPP Open.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO SURPRIZĂ Reper din Mamaia, demolat complet. Hotelul care a adus pentru prima dată pe Litoral bufetul suedez CITEȘTE ȘI FOTO SURPRIZĂ Reper din Mamaia, demolat complet. Hotelul care a adus pentru prima dată pe Litoral bufetul suedez
Evenimente

”AI va face expertiza lumii accesibilă tuturor la un cost extrem de scăzut”, a spus Read, subliniind că cei mai buni avocați, contabili sau creativi publicitari ar putea fi, de fapt, sisteme bazate pe inteligență artificială, scrie News.ro.

Publicitatea trece printr-o ”transformare uriașă”, confirmă și Maurice Levy, președintele Publicis Groupe, care consideră că noile instrumente de generare de imagini și video accelerează masiv producția de conținut, iar mesajele automatizate permit o personalizare fără precedent. Totuși, Levy avertizează că AI trebuie văzută doar ca un instrument menit să amplifice capacitățile umane, nu să le înlocuiască.

Deși recunoaște că AI va elimina unele locuri de muncă, Levy este optimist: ”AI va transforma și va crea mai multe joburi decât va distruge, așa cum s-a întâmplat și cu alte revoluții tehnologice”.

Vreme călduroasă în următoarele zile la nivelul întregii țări; maxime termice de 35 de grade Celsius CITEȘTE ȘI Vreme călduroasă în următoarele zile la nivelul întregii țări; maxime termice de 35 de grade Celsius

Pe de altă parte, un studiu Gartner arată că 82% dintre consumatori cred că firmele care folosesc AI generativ ar trebui să prioritizeze păstrarea locurilor de muncă umane, chiar și cu prețul unor profituri mai mici.

Analista Nicole Denman Greene subliniază că brandurile trebuie să se concentreze nu pe ce poate face AI-ul, ci pe ce ar trebui să facă: să creeze idei inovatoare, execuții unice și experiențe personalizate care rămân relevante și umane.

viewscnt
Afla mai multe despre
inteligența artificială
publicitate