Cartier, marca franceză de bunuri de lux cunoscută pentru bijuteriile și ceasurile sale emblematice, a transmis o alertă clienților, anunțându-i că a fost afectată de o încălcare a securității datelor.
„O parte neautorizată a obținut acces temporar la sistemul nostru și informații limitate despre clienți”, se arată în e-mail.
Potrivit Cartier, incidentul ar fi putut afecta informațiile despre clienți - în special nume, adrese de e-mail și țară. Cu toate acestea, compania spune că informațiile afectate nu includeau parole, detalii despre cardul de credit sau alte date bancare.

„Am informat autoritățile relevante și colaborăm cu specialiști externi în securitate cibernetică pentru a investiga incidentul și a consolida postura noastră de securitate”, a transmis Cartier.
Cartier mai spune că a „ținut sub control problema”, dar sfătuiește clienții să rămână atenți la orice activitate suspectă.

Cartier, fondată în 1847 de ceasornicarul parizian Louis-François Cartier, este cunoscută pe scară largă pentru bijuteriile, ceasurile, pietrele prețioase și accesoriile sale rafinate.
Afacere de familie până în 1964, este acum filială a grupului elvețian Richemont.