Flanco, primul Smart Discounter electro-IT din România, continuă strategia accelerată de extindere prin deschiderea a trei noi magazine în orașe-cheie din țară: Timișoara, Pitești și Constanța.
Noile spații comerciale sunt magazine complet noi, de dimensiuni mari și medii și se înscriu în cel mai amplu plan de extindere implementat de rețea în ultimii ani.

Retailerul ajunge la 30 de puncte de vânzare care reflectă poziționarea de brand anunțată în urmă cu un an, localizate în 20 de orașe: Timișoara, Bacău, Cluj-Napoca, Iași, Tulcea, Târgoviște, București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu.
Deschiderile fac parte din cel mai amplu plan de extindere Flanco din ultimii șase ani, pentru care a fost alocată o investiție totală de aproximativ 20 de milioane de lei, pentru anul 2025.

Investiția totală alocată acestui plan în 2025 este de aproximativ 20 de milioane de lei.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de peste 166 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 114 orașe ale României.
Flanco Retail a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei, în creștere cu 8,9% față de 2023. Compania a rămas pe minus, pierderea netă urcând cu 9,7%, la 12,54 milioane de lei. La finele anului trecut, datoriile retailerului însumau 487,4 milioane de lei, cu 12% mai mult față de 2023. Sumele de recuperat au scăzut cu 45,5%, la 18,1 milioane de lei.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu - 95% și Dragoș Sîrbu - 5%.
